V roce 2019 pro Vás připravujeme :-)

Víkendové cvičení pro ženy - 12.-14.4.2019 -  název víkendu "BEZVA VÍKEND 5" 

                                                   10.-12.5.2019 - název víkendu "BEZVA VÍKEND 6" - OBSAZENO

                                                    17.-19.5.2019 - název víkendu "BEZVA VÍKEND 7"

Všechny víkendy budou v https://www.hotelsobesice.cz/

Cvičením nabitý víkend :-)- druhy cvičení - BOSU, VELKÉ MÍČE, PĚNOVÉ VÁLCE, AQUA AEROBIC, HOOP DANCE, JÓGA

Bližší informace na tel. 602491851.

Novinka v našem studiu:

AEROJÓGA pro děti do 10-ti let: 

Zábavné cvičení pro maminky s dětmi do 10-ti let v síti  "Hamaka"

BODY Form: 

Aerobně posilovací lekce zaměřená na formování a zpevnění celého těla

FIT Jóga:

Fit jóga je cvičení, které vychází z Hatha jógy a kombinuje ji s posilovacími cviky pro zvládnutí pozic z Ashtanga jógy. Cílem je protažení a zpevnění těla, celkové zklidnění. Cvičení trvá 75 minut a skládá se z krátkého zklidnění, rozcvičky, která kombinuje v plynulém sledu cviky na rozhýbání všech částí těla, zpevnění vnitřního stabilizačního systému páteře i všech velkých svalových skupin. Následuje cvičení ásan (jógových pozic) se zaměřením na silové, balanční a další zeštíhlující pozice z jógy, doplněné o kompenzační ásany na protažení. V samotném závěru Vás bude čekat krátká relaxace, popř. i nácvik vybraných dechových cvičení.

Lekce jsou vhodné pro každého, kdo se rád hýbe, chce protáhnout své tělo a zároveň docílit pevné postavy. Případná zdravotní omezení konzultujte před začátkem hodiny s lektorkou. Vítáme ženy i muže.


Cvičení na pěnovém válci - každý poslední čtvrtek v měsíci.  Vhodné pro každého bez rozdílu věku a pohlaví

Technika protažení s pěnovým válcem

Principem protažení fascií pomocí válce je vždy najít místo, které nejvíce "táhne, tlačí, či bolí". Až toto místo najdete, zaměřte se na něj. Intenzitu protažení "staženého" místa zvýšíte například pomocí zatížení druhou končetinu, pokrčení v blízkém kloubu, záleží na konkrétním protahovaném místě. Pracujte vždy do mírné bolesti.

Cože tedy fascie jsou, kde je v těle najdeme?

Fascie tvoří obaly svalů a orgánů, patří do tzv. pojivových tkání. Fascie vytvářejí v lidském těle určitou síť. Jejich struktura připomíná dužinu v pomeranči nebo v mandarince. Každý sval je propojený pomocí fasciální sítě se svaly ve svém okolí a stejně tak s okolními orgány. Propojený systém, který fascie vytváří, vede od malíku na noze až po temeno hlavy a stejně tak od povrchu těla až do jeho nitra.

Jak fascie ovlivňují pohyb? Fascie a bolest svalů?

Čím víc využijeme při pohybu elastických vlastností fascií, tím víc ušetříme práci svalům, pohyb je energeticky úspornější, efektivnější.

Fascie mají vliv i na správné držení těla nebo postavení kloubů. Také mnohé z bolestí svalů, zad nebo kloubů, může vyvolávat právě špatný stav těchto pojivových tkání, nikoliv problémy se svaly, jak se mylně domníváme.

"Zkrácené svaly jsou spíše méně pružné fascie"

Když naše končetiny začnou mít menší rozsah pohybu, říkáme, že se nám zkrátily svaly, ale ve skutečnosti může být na vině spíše fascie, které se nám "slepily". Velmi často k tomu dochází při nedostatku fyzické aktivity, pokud je pohyb jednostranný nebo třeba po úrazu.

Pokud fascie trpí nedostatkem stimulů celý fasciální systém ztrácí pružnost. Naštěstí je tento stav zvratný a cíleným pohybem se fasciím dá jejich pružnost vrátit.


Kontraindikace: Osteoporóza, zhoubný nádor, revmatické onemocnění, zhoršená srážlivost krve, nedávný výskyt zlomeniny, problémy s kůží. křečové žíly.

Individuální hodiny - zdravotní cvičení dle potřeb klienta

Aerojóga  pro mládež /náctileté/ - jednou měsíčně hodiny pro mládež - viz rezervační systém

REZERVAČNÍ SYSTÉM

Dostanu vás do formy  :-)

INDIVIDUÁLNÍ HODINY CVIČENÍ


WORKSHOP

půldenní až jednodenní školení

AEROJÓGA

Kontraindikace: nedávné operace či úrazy, infekce v oblasti hlavy, onemocnění srdce a krevního oběhu,degenerativní onemocnění páteře, pokročilé těhotenství  a další.

Jak působí?

Působí na celé tělo i mysl. Dochází ke zklidnění mysli, zvýšení naší koncentrace, k duševní harmonizaci, uvolnění svalového napětí, protahovaní svalstva , zlepšení pohyblivosti kloubů, zpevnění a formování těla, zlepšení trávení, stimulace metabolismu a tvorby endorfinů.

Nutnou pomůckou cvičebního systému této jógy je speciální šátek hamaka (síť), který je připevněn ke stropu.  Má nosnost až tři sta kilogramů. Základem nejen aerojógy, ale jógy obecně, je DECH. A to tzv. jógový dech, který je spojením dechu břišního, hrudního a podklíčkového, v józe nazývané pranájáma. 
Pomineme-li polohy, ve kterých je tělo vyvěšené, čímž se uvolní celý kosterní a kloubní systém našeho skeletu (zejména pak páteř), je použití hamaky také vylepšením klasických jógových pozic. Nestabilní podložka totiž nutí hluboký systém posturálních svalů k intenzivnější práci a neustálému vyrovnávání drobných disbalancí, a tak dojde k mnohem náročnější svalové stimulaci. Na druhou stranu
nám zavěšení a vytažení ze sítí pomůže k ještě lepšímu a dokonalejšímu protažení a uvolněné houpavé pohyby - např. se zavěšenýma nohama - zbaví velké klouby zátěže.



CVIČENÍ - VELKÉ MÍČE

 

Body ball - velké míče
využívá se k rehabilitaci a ve zdravotním cvičení, v pilates, při kondičním cvičení, v těhotenství a po porodu.
Vhodný pro všechny věkové kategorie. 
využívá se především pro zlepšení správného držení těla. Dále zlepšije : stabilitu, koordinaci, nepřetěžuje klouby a vazy, koordinaci dechu.

CVIČENÍ - MALÉ MÍČE

Míč lze využívat ke každodennímu cvičení, ale i k rehabilitacím. 

BOSU


Bosu, které propůjčilo název celému cvičení, je původně označení pro speciální polokouli BOSU Balance Trainer, která je pro cvičení nepostradatelná. Polokoule je na jedné straně plochá a z druhé nafouklá. Na jejích bočních stranách jsou rukojeti, které slouží k otáčení. A v tom je celý ten vtip. Na gumové polokouli se dá skákat, dělat kliky a sedy-lehy a další cviky, skákat přes švihadlo a podobně.

CVIČENÍ - PĚNOVÉ VÁLCE


TEL.:+420 602491851